tresystrar

Alla inlägg under februari 2012

Av Tre Systrar - 3 februari 2012 19:38

Fredagskväll nurå o ska snart äta, hade SO idah o vi disuterade att de va faktiskt 4 ÅR sen Barack Obama 

blev president, helt sjukt ! De har ju gått skiiit snabbt ! HAhah .,,.. aahh  , kanske inte så jätte intressant men ajja.

Täntke bjuda på lite musiktips här igen ( eftersom de e fredag ) ;D<3

Liv och död = Maskinen 

What happens in Vegas = Chuckie, Gregor Salto 

I´m Day Dreaming = Redd

Nillionaire = Alesso 

Hope you like it ! :D

                                        

Av Tre Systrar - 3 februari 2012 19:18

Efter skolan mötte vi upp Zanni gullishh o stack till Hö hahah!    Vi flumma runt på T-C o käka på donken... Hollister säger jag bara. Mhhmm. Sen så hände PINSAMMASTE SAKEN! Vi var på H&M och där hände en sjuukt rolig grejj. KArin skulle gå och betala och då går hon fram till "Zanni" och viftade med en BH i hennes ansikte och skriker: Ska du köpa nåt eller!?? Och guess what. DET VAR INTE ZANNI! Det var nån random kvinna som ba: Nu förstår jag inte vad du gjorde här. HAHAHAHAHAHAAHAH. Älskar er gööörls! <3 Sen stack jag och träänaa. Skönt det var. Nu skypar jag med älsklingar... 

Haha jaa... Vad ska man säga?   

Puss

Av Tre Systrar - 2 februari 2012 20:52

Elsas värld, Gossip girl, bloggar, skype och chai. Kan det bli mer myysh?

 

 Outfit bild här oxå! :) Wannabe adidaskofta från Gina   Linne från nån random affär. Strumbyxor: H&M, Åhlens'?? Kjol: H&M Iphone-skal: www.24.se 

Puss   

Av Tre Systrar - 2 februari 2012 19:26

Har precis ätit laxpasta, shiieet va gott. Tjockis. ;s Sen jag bloggade senast har jag fikat med Isa och Nandini, Karin saknade vi... <3 Vi pratade iallafall om killar o grejjer, secret stuff you know?   Drogar musik just nu, ska väl kolla lite på GG senare. Standard...  Behöver prata med en viss person, ska väl ringa upp henne snart. Chillig dag asso! 

Puss

Några bilder från idag:

 

Mina tjejjer på väg hemfrån skridskoåkning. Vi dog. 

 

                                                         Syster. <3

   

                                     Mange (Zanni) bjuder! 

Av Tre Systrar - 2 februari 2012 18:18

Snart kommer släkten hit på middag så de blir ju kul,

not,.. HAHA nej bah skoja.

De blir typ nån avskedsmiddag för som ja sa i tidigare inlägg ska 

dom flytta till Brasilien i ett år ;))

Så ahh,,,. nu sitter ja bah här i min nya Onepiece som ÄNTLIGEN kommit, skulle fåttt den som julklapp men 

de va en månads väntetid ;P 

De e en vanlig rosa , men nu mst ja gå o göra mig iordning så PUSS & KRAM !<3

Av Tre Systrar - 2 februari 2012 16:04

Jahaoo skypar med en tråkig person hhaaha   Jag skulle vart med Nandini idag men sen åkte Karin hem och allt blev knaas! (nej vi bråkar inte) Köpte lite behövliga saker på Åhlens oxå innan vi typ sprang hem till Isa. SÅ HIIMLA KALLT! Men jaha nu ska tydligen Nändänää komma hit... Nu ska jag fixa naglarna.

Puss

     

                                         Fick naglarna från Isa! Tack älskade! 

Av Tre Systrar - 1 februari 2012 19:50

Är hemma, det blev ingen träning, jag var försenad och förkyld så jag skippar det idag. :( Jaja, har pratat med två gulliga killar från Tele2... Frågade om lite saker, ni vet jag är ju SJUKT teknisk...  Ligger här och chattar med MY QUEEN   Så det är ju kuul, ska väl fixa ihop en chai så så småningom... Och kolla Gossip Girl och Elsas värld ofc! Ha bästa kvällen babes.

Puss 

     

Bilder tagna med ajfån <3

Av Tre Systrar - 1 februari 2012 18:49

TJOO BABAES

Visst e de jobbigt när man gillar någon som inte gillar en tillbax , man kan göra allt för 

 honom, men han skiter i allt man gör.

När man ser honom skriva/säga saker om den HAN gillar är de som om ens värld bara faller samman.

O så skriver/säger han saker om dig som bara sårar..

De gör ont, de vet alla. 

Antingen ger man upp elr väntar, jag väljer vänta <3

      

Om bloggen!


Heey ! Vi är tre tjejer som går i 6:an i samma klass , Vi har bara kännt varandra i ett halvår men de känns som mycke längre ! Vi kommer skriva om vårt liv, motgångar o framgångar o massa mer.. :)

Fråga oss

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards