tresystrar

Alla inlägg under februari 2012

Av Tre Systrar - 13 februari 2012 19:03

Och alla dumma :D Sitter på bussen på väg till träningen nu... Idag efter skolan så mötte jag upp ollä, isa , Oden, Jossan i Karin i vi mongade runt ett tag innan vi stack hem t Olläää o monga lite mer! ;) Sen tagga jag hem o åt o nu sitter jag här.... Har btw slingat håret... Det blev cp men bild kommer ialf upp. SNART. Men nu måste ja springa till klubben! Puuss/Carro<33

Av Tre Systrar - 13 februari 2012 18:50

Åhhh längtar tills imorn !

Bio me Oden,Olle,Karin,Carro,Jossan o kanske Hugo.

Ska se "En gång i Phuket"(stavning) ;)

Hoppas den e bra ;))!

Men aaah , som alla oxå vet e de ju Alla Hjärtans Dag imorn o de e en bra dag 

om man e singel för i slutet kanske man inte e de längre ;)<3 

Haha, men de skulle nog aldrig hända mig eftersom ja e så jävla ful :'(

Aja, föddes man ful så föddes man ful..

Ahh, men innan bion imorn blir de skridsko o basket me skolan ;)

Kul , förutom att ja kommer dö på basketen .... ;)

        


Aja ,, herrå på er mina GULLUNGAR !<3333 Much Love !


Av Tre Systrar - 12 februari 2012 18:34

Ibland kan ja bli glad av FB o ibland kan ja få jävligt dåligt självförtroende.

Förut va de ( för mig ) att ja bara va inne för att hålla kontakten me mina vänner o så 

men nu känns de som att de haar blivit någon jävla tävling av de.

Har man för lite vänner, gillningar o massa skit e man en tönt..

De känns i alla fall så. 

Jag tycker att ja e skitful, de haar ja alltid tyckt o kommer antagligen alltid att göra , så de känns 

jävligt piss att allt också beror på hur man ser ut.

Ja säger inte att ja blir mobbad o så men ibland kan en status jag gör inte få många "gillningar" alls, o 

de sänker mitt självförtroende rätt mycke ;(

Men sen kan ja också bli jätte glad när ja får fina kommentarer,gillningar o sånt.

Facebook e ibland skit o ibland skitBRA !

                                                               


Av Tre Systrar - 12 februari 2012 18:15

Shulu, sitter här på pendeln på väg hem, har vart med älsklingarna! Carro ja å isa har typ pökat omkring i Carros säng .. Typ bara det :) vi har åxo ätit (som vanligt) haha, nejdå.. Men nu e jag snart framme så puss, hejdå!<3

Av Tre Systrar - 12 februari 2012 09:45

Godmorron,då? Lite tidigt uppe, men aja :D 

Nu är vi alla tretton år.. Isa Carro And Kejrin!

Men nu sitter jag här å drogar Ed Sheeran! Helt fkn amazing! Mihi, Nu ska jag äta ngt sen dra till carro?

Om hon inte ska va med ngn annan? :(

Känner för en arkiv-ego-pic? ;D

 

MEMORIES! Aja, däät vaa på espresso house med de andra två bögarna :)

Puss /Karin

Av Tre Systrar - 11 februari 2012 22:49

...i min säng och skypar med Carro å Oden!


 

Bjuuder!


   

Lite fail, olika färger på "bilden" ovan, och bloggbakgrunden..;( men aja :D

Puss, gonatt!

Av Tre Systrar - 11 februari 2012 20:39

Haha vad töntigt det lät...   Jaja, Johanna har tjejjmiddag så jag ska "ligga lågt" i några timmar. -.- Egentligen skulle jag åkt hem till nån och haft lite kul men jag kunde inte och hade inte orken. Så nu sitter jag här och kolla runt på lite olika bloggar o grejjer. Kollar också lite halvt på melodifestivalen... Sådär låtar i år? Imorrn SKA jag verkligen färga håret, ETT MÅSTE! Så här är morgondagens planer:

  • Åka in till stan med någon!
  • Tvätta håret o fixa mig
  • Färga håret
  • Lägga mig TIDIGT

Nu ska jag gå ut med hundarna, puss

 
Av Tre Systrar - 11 februari 2012 16:33

Är hemma nu, ska egentligen hålla på och fixa inför Johannas tjejmiddag... Städa upp bomben i mitt rum... Men jag väljer att kolla efter katter! Asso faan, jag är helt käär i en kattunge... Så himla söt så man dör! Får se hur det blir. Angående ikväll får jag se hur jag gör. Kanske bara stannar hemma... Okej, onödigt inlägg, puss! 

                        #instagram  

Om bloggen!


Heey ! Vi är tre tjejer som går i 6:an i samma klass , Vi har bara kännt varandra i ett halvår men de känns som mycke längre ! Vi kommer skriva om vårt liv, motgångar o framgångar o massa mer.. :)

Fråga oss

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards