tresystrar

Alla inlägg under februari 2012

Av Tre Systrar - 6 februari 2012 17:17

Ska äta lite soppa med Isa nue, gott. Jag skypar med Hugo och Oden. Jaha. Vi försöker vänja av Isa med att säga neskkkk... -.- Ska träna om några timmar också. Idag gjorde vi inget särkilt, dagen var allmänt kort bara?? Kanske slaggar här, vi får se. Imorrn ska jag vara med Clara om hon har lust? Trevligt.   Puss /Carro

Älskar dig! 

Av Tre Systrar - 5 februari 2012 19:12

Vi säger så!

HAAHA nejskoja, kom just ihåg dedär barnprogrammet hahah , de va tider de..

Aja nu sitter jah här igen o har precis gjort klart hela SO arbetet om stormaktstiden ;)

Skönt..

Aja, ska snart ta en dusch o förbereda morgondagen.

Ja e en sån som alltid brukar lägga fram kläderna ja ska ha dagen innan ;P 

Men ahh,.. nu mst ja sticka , såå puss babe !<3

här e en liten bild på shampot ja använder ;)

LÓreal Paris Elvital <3  

Av Tre Systrar - 5 februari 2012 16:11

Igår vaknade jag vid 11 och kom på att jag skulle träffa Farmor i stan vid tolv... KAOS! Jag slängde på mig en hollisterkofta och en kjol o linne och åkte till T-C för shopping med farmor! :D Jag fick det i födelsedagspresent typ... Sen sov jag hos henne, vi kollade på melodifestivalen o grejjer! Sen idag så åkte vi först och mötte upp pappa och syskon och åkte till gammelmormor för fika.  När vi fikat klart stack vi o spela badminton... Peuw asso. Vi köpte det här igår iallafall:

 

T-shirt från hollister dårrå... 

 

En till!

 

               Platttång från Remington (köpt på elgiganten) och "hårskydd" från Loreal... Köpt nånstans??

 

                                                               Mobilskydd från kjell & kompani. 

 

            Och den här blev min i fredags... <3 Mindre blå i verkligheten! 

 

                                                                 Likadan fast vit... Mums! <3

   

                                        Avslutar med en dålig bild på dom nya kassarna... Sådär fina tycker jag?? ;o  

Puss

Av Tre Systrar - 5 februari 2012 10:20

Jahhapp.. nu sitter ja här i min pyamas o har

precis ätit en macka.

Ska se om ja får tag i ellis,carro o zanni så

kanske vi hittar på nått ;)<3

Ajja... men nu mst ja gå o fixa meej , ( kort inlägg vet )

CHAO !

Av Tre Systrar - 4 februari 2012 23:30

Sitter här o skypar me töntar ,.. hahhaha njemen skoja , men 

en person sa precis att (en ) person går in på vår

blogg för att en person kanske skriver något intressant ,..

hahah förstår om ni inte fattar men antagligen fattar dom som känner oss ;D

Ahhh,.. hahah men nu sitter ja här o bah tare chill ,... 

Här  kommer en text som stämmer rätt bra på skolan...

( hahah hoppade in på ett annat samtalsämne nu javet, men men )  

HAHA, hänt många gånger ;O  

Av Tre Systrar - 4 februari 2012 19:28

Sry för bad update!

Har haft fullt upp ida.

Först va ja o mamma ute på stan typ i 4 timmar elr nått o sen när ja kommit hem 

bestämde ja mig för att göra cupcakes ( som blev skitgoa ) så nu sitter ja här o äter en (tjockis) ;D 

hahha nejmen, här e en liten bild på dom <3

 

Av Tre Systrar - 3 februari 2012 23:05

Vafaan att tjejjer alltid ska ha dom här kraven på sig. Smal, snygg och allting lixom... Ideal får en att må dåligt. Det bara är så. Så ha självförtroende för dig själv! Det är SJUKT svårt, jag vet, men försök. När du ser dig själv och håller på att dö, tänk på vad du gillar med dig själv. Le och var glad som fan. Försök iallafall. Svält dig inte, spackla dig inte så att man knappt ser ditt ansikte... För ALLA har nåt fint. Och om inte utsidan är fin enligt nån, kanske insidan är det. Tänk på det ni, innan ni bitchblickar en överviktig tjej. Hon kanske tar en medicin som gör att hon blir mulligare? Hon kanske skär sig själv och en dag kanske hon tar en överdos av bantningspiller? Tjejen du sa var äcklig för att hon var FÖR smal, kanske tycker hon själv är jättetjock och inte kan hjälpa att hon vill kräkas upp maten? Kanske var hon den där tjocka tjejen förut innan hon blev kallad "fetto" och började svälta sig själv? Tänk på det ni era jävla idioter.Jag faller ju själv för att vilja vara smal. All den här skiten får mig ibland att må piss. Ideal är bara sjukt. Be your self and love it. 

 

Av Tre Systrar - 3 februari 2012 22:09

Tänkte faktiskt ta o bjuda på lite urtråkiga skämt också !


Hur många Göteborgare bor de i Tyskland?- Gööör-many!


Tog du en dusch i morse? 

Vadå, fattas det en?


Windows kan tyvärr inte hitta filen.

Vill du ha en yoghurt istället?


Hotellgästen: - Vilken ful tavla som hänger där.

-Ursäkta, men de är en spegel...

;D<3

Om bloggen!


Heey ! Vi är tre tjejer som går i 6:an i samma klass , Vi har bara kännt varandra i ett halvår men de känns som mycke längre ! Vi kommer skriva om vårt liv, motgångar o framgångar o massa mer.. :)

Fråga oss

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards