tresystrar

Direktlänk till inlägg 24 mars 2012

Looove ..

Av Tre Systrar - 24 mars 2012 22:54

Asså dehär med kärlek är aldrig lätt ..

Och det vet nog alla, jag vet inte riktigt om jag är KÄR i någon just nu , för det finns så många söta 

killar , och dessutom kan man väll bara vara kär i någon som man lär känna ?? Eller , vad tycker ni ??

Men jag kan säga att det finns typ en som jag gillar lite extra, men han vet typ inte vem jag är och varje gång jag

går förbi känner jag mig jätte ful o vill bara få en spegel och fixa till mig för det känns bara som om han tänker "fyfan va ful "elr nått, har alltid varit så för mig, har aldrig gillat mitt

utseende och kommer nog aldrig göra det heller , spelar ingen roll vad alla säger tex " nä , du e fin " o så, 

det tröstar inte , för det förändrar inte min syn på mig själv.

Sen dehär med svartsjuka , det är alltid jobbigt. Tex att se den man gillar med en annan tjej , eller att personen skriver något "dåligt bettyg" på facebook som kanske "c" och sen kanske nån annan tjej får "a" kan bara säga den känslan som uppstår är alldrig kul...

         

       

När jag går förbi dig stannar mitt hjärta och mina ben vill inte fortsätta gå men det gör dom för min hjärna vet att det

aldrig kommer vi bli 2 ändå ...         

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tre Systrar - 5 april 2012 12:24

  Sök på den addressen -------> treesystrar.blogg.se , hehe försökte länka men de gick skit ;D( de ska va me två "ee" annars kommer ni in på några tantblogg     ...

Av Tre Systrar - 31 mars 2012 15:14

Chaa babes, de e så att vi inte kommer blogga så mycket här eftersom vi väntar på att vår nya blogg ska bli klar o då känns de bara onödigt att blogga här   Gör bara ett litet inlägg om de nu så att ni är med på vad som händer. Ajaa , nu sitter...

Av Tre Systrar - 28 mars 2012 19:56


                    Köpte lite grejer med mami i helgen ju och det här blev det... Pallade inte ta egna bilder så ni får dom här!                 Båda kommer från H&M, men min tröja är svart istället för vit, och med vit rosett istället dådå. ...

Av Tre Systrar - 28 mars 2012 16:50

Tjeeniz , sitter här o väntar in 17.05 då ja sticker till skolan med mamma o ska ha utvecklingsamtal ;P  Ser fram emot ,,.. noot   Men sen i alla fall efter de ska ja o mami sticka o handla lite kläder till mig, känns som att jag måste uppgradera...

Av Tre Systrar - 28 mars 2012 14:46

Finaste hund, älskar dig sjukt. Förmodligen älskar du mat mer än mig (haha diiissaad) men jag älskar dig iallafall. Gumman du ska aldrig behöva vara ifrån oss eller lida. Kommer inte ens ihåg hur det var innan vi fick dig, och jag längtar INTE tills ...

Om bloggen!


Heey ! Vi är tre tjejer som går i 6:an i samma klass , Vi har bara kännt varandra i ett halvår men de känns som mycke längre ! Vi kommer skriva om vårt liv, motgångar o framgångar o massa mer.. :)

Fråga oss

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards