tresystrar

Alla inlägg under januari 2012

Av Tre Systrar - 31 januari 2012 21:48

Heej, har inte hunnit blogga på hela kvällen ,.. läxor ;//

I alla fall sitter jag här nu o har inte så mycke o göra , elr jo ja mst plugga skitmycke på min 

franska för jag har prov imorn ;PP

Jahhaapp , som rubriken lyder så e de ju varken varmt elr soligt ;/ så aah ja vill ha SOMMAR NU ! 

Men ahh får väll vänta haha ;P 

O juste ,.. för en stund sen så fick ja veta att mamma kanske ska följa me min morbror till Brasilien i april!

Min morbror bygger hus o grejamojer där o ska flytta dit ett år tror jah de va.,.

Men i alla fall så kanske mamma följer me o då kanske jag också får de ! O då kommer vi stanna i typ 3 veckor ! 

Hade vart skit nice ! men vi får ju se hure blir ;)) 

hahah ajja , nu mst jag fortsätta plugga så puss o gonatt på er babes !   


 

Hoppas!<3

Av Tre Systrar - 31 januari 2012 21:09

Ska sätta på en film snart den ska bara laddas ner klart först!    Men nu ska jag gå och fixa iordning mig för sängen, ska nämligen upp tidigt imorrn och åka till mamma och hämta MIN IPHONE! Som jag längtat asso... 

 

                                                             Haha, rosa headset alltid på! :p

Av Tre Systrar - 31 januari 2012 18:57

Detta händer INTE mig:                             

Jag börjar hata Justin Bieber. HAHA ALDRIG i mitt liv!

Går HELT osminkad till skolan... ;s

Jag har något senapsgult på mig.

 Jag Slutar träna brasiliansk jiu-jutsu. Jag älskar't.


Jag slänger min Iphone i marken och låter sen någon hålla på med den. DEN ÄR MIN!  

 

Shh...!
















Av Tre Systrar - 31 januari 2012 18:49

 

Svar: Tack hjärtat... Deklart vi kan checka! OCH NI OCKSÅ BLOGGLÄSARE!   

Av Tre Systrar - 31 januari 2012 17:05

Halloo <3 Ska strax sticka hem från älsklings Isssaaa, just nu sitter vi och stalkringer lille Ollää! Och diskuterar kakmonstercupcakes..? A vi har ett liv... ;s

 

 Jaa just det... Nu ska jag dra hem, hörs senare! :*

Puss

-

Av Tre Systrar - 31 januari 2012 16:18

 Sholuuu!

Nu sitter vi här i isas rum, ska snart kolla på film... Vilken?? ;))

Nu råkade vi gå me i ett samta.. blir nog kvar här nån timme... ;D Men hejdå, har inget mer att sriva... <33

Av Tre Systrar - 30 januari 2012 23:22

Kollar på det nu... Ne, nu ska jag sova!

Puss

 

Av Tre Systrar - 30 januari 2012 21:47

Kom precis hem från träningen, känns skönt att ha rört på sig lite.. Ska kolla på film nu tror jag, eller så går jag och lägger mig. Ska bara hoppa in i duschen en snabbis så. Fan, vissa saker är så himla svåra... Och nu pratar jag inte om att duscha, utan livet. Kärlek och annan skit. Så himla bra ibland, och ibland fuckar allt upp sig

Var snälla och ta hand om dom ni älskar. Gjort är gjort, kom ihåg det... Jaja, imorrn kommer Karin hjärtat till skolan iallafall, saknat syster som fan! <3

      

                              Kärlek.   

Om bloggen!


Heey ! Vi är tre tjejer som går i 6:an i samma klass , Vi har bara kännt varandra i ett halvår men de känns som mycke längre ! Vi kommer skriva om vårt liv, motgångar o framgångar o massa mer.. :)

Fråga oss

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards