tresystrar

Alla inlägg under februari 2012

Av Tre Systrar - 29 februari 2012 20:16

Kollar på tintin nu med min lillebror ( inte den yngsta dårrå ;)) nu. Tränade just ett tag.uppdaterar er bättre senare! Puss /carro

Av Tre Systrar - 29 februari 2012 10:20

Dom ser väl ut så här: Först måste jag bara gör iordning mig, sen går jag ner hem till Liza och vi hittar på nåt kul typ? Efter det har ajg inga bigger plans, bara träning sent ikväll... Men vad gör jag just nu då? JAg dricker världens godaste smoothie som syster gjorde imorse till mig. *blink* 

 

Ser asäcklig ut men den var feeett god!   Mango o grejjer i, yum!? 

Kyssar /Carro 

Av Tre Systrar - 28 februari 2012 21:20

Heej babes! Sitter o skriver från mobilen nu även om de antagligen kommer o kosta ;P Men i alla fall så kan ja inte skriva så mycke för min mobil e sär just nu så ahh , men ville bara säga att ja lever eftersom ja vart lite off dom här senastedagarna, har träffat lite kompisar o läxor o massa annat men ahh , just nu sitter ja me läxor o sånt o ska snartse på tha TV ;D hehe aja ,hare SKITbra sålänge så hörs vi !! Kram, puss o kyss ! Isa 

Av Tre Systrar - 27 februari 2012 11:28

Kollar på Big Brother nu, favoriten... Ska åka in till stan snart, men jag tror inte jag ska träffa någon förutom Emy och Tea ikväll på träningen? Jaja, kanske ska köpa lite behövliga saker också. Typ nya svarta tights? Vi får seee vad som kommer med hem. ^^ Men puss på er så länge, hejrå. 

 

                                           Haha herregud, känns som länge sen ju!? Arkiv...

Av Tre Systrar - 26 februari 2012 20:33

GRYMT dålig update senaste dagarna, förlåt för det... Men jag blir inte så "inspererad" att blogga här på VÅR blogg, nästan bara jag som skriver...? :/ Hhahahah pms typ? Neeejrå. Myser med bebis nu, han ligger bredvid mig på två kuddar i min säng, how cuuute? Idag så sov jag typ till klockan ett och sen kom pappa in och berätta att vi skulle på match. Snabbt som fan på med kläder och annat, efter det lunch på stan. Sedan stack vi till hovet o kolla match, AIK-Timrå. 8-2 TILL AIK!   Lycka och kärlek i massor. Sen åkte jag hem o chilla galet. Kyss.

   

Nu ska jag leka lite med Herman, see ya! 

Av Tre Systrar - 25 februari 2012 12:19

Tjaaa snyggingar, de har varit rätt mycket fokus på tänderna dom här senaaste dagarna för mig, 

för två dar sen var ja hos tandläkarn o igår va de två tjejer som stog o delade ut tandkräm ;S

Hahha ja följde me carro till bussen igår o så ville hon bah köpa en chailatte. Så gick vi dit o så stod de en tjej me 

nån vit rock på sig o delade ut de ;)) Så tog vi en, sen stod de en annan tjej längre bort som oxå delade ut de, 

så vi gömde våra förra o tog en ny. Sen så fick ja en ide att vi kunde sälja dom, men sen smeta ja ut

de på mmarken istället ;D hehe goood times aasså   

( bild från igår )Ser lite smått drogad ut .. ;D  

Av Tre Systrar - 24 februari 2012 19:41

SPORTLOV NURRÅ, EVERYBODY SAY WEEHOO!?? Nejmen seriöst, gud vad sköööönt... Kom hem för några timmar sen, orkade inte vara social så jag myste med min lille Herman. Och mobba han inte för hans namn okej? Jag älskar det inte heller, men deal whit it!   Haha nejmen jag käkade precis en liten pizza o grejjer... Intressant x1000 !   Vad ska jag göra på sportlovet då? Ta det  allmänt lugnt här hemma, vara med gullungar och såna grejjer. Inget ivägåkande för mig alltså. ALLA ska ju tydligen åka skidor, men men... NU SKA JAG VARA ALLMÄNT HYPE O GLAADISH SÅ PUSS O HEJ!   

   

         BJUUUDEEEER! 

 

                                                         Älskling<3

                                                    Gosigaste Älskling #2 <3

Av Tre Systrar - 23 februari 2012 18:28

Idag i skolan på engelskan kom en kille som hette Blake,

han e utbytesstudent o går i 9:an på vår skola.

Han e amerikan o skulle berätta lite om hur de va att bo o gå i skoolan i USA 

Vi skulle typ skriva massa frågor o så skulle han svara på dom.

Men annars efter skolan var ja hos tandläkarn o jag hade massa hål... haha nej skoja bah, de gick bra

men dom sa att ja skulle borsta lite nogare i fortsättningen ;P

Men aah , sen efter de handlade vi lite mat o stack hem.

Nu ska jag nog snart äta elr nått o så ;)

Men asså faan va skönt , en dag kvar o sen ere lov ! 

Ska hälsa på några vänner o sådär, kommer bli skitnice :)

Aja, nu ska ja bara fortsätta duuunka musik o så får ni hare bra sålänge ! ;**

LOVE YOU GUYS  

Tandlärkarn :P   

Om bloggen!


Heey ! Vi är tre tjejer som går i 6:an i samma klass , Vi har bara kännt varandra i ett halvår men de känns som mycke längre ! Vi kommer skriva om vårt liv, motgångar o framgångar o massa mer.. :)

Fråga oss

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards