tresystrar

Alla inlägg under januari 2012

Av Tre Systrar - 17 januari 2012 20:55

Av Tre Systrar - 17 januari 2012 20:13

Karin tydligen håller på med lösnaglar, och Isa vet jag inte vad, så får jag skriva ett till inlägg då! :p Tänkte lägga upp lite fina (grymt ovanligt ;)) bilder på oss. 

   

 

  Update- Jävla skithögar som pixlar bort era ansikten!! NI ÄR FINA! <3 /Er älskade syster Carro -.-   

    

   Hehe, a det var ju många...   Nejmen det finns många bilder, men alla är inte på alla tre tyvärr!  Jaja, puss och kram, nu ska jag                            gå och göra en chai. Bara så ni vet, chailatte är en STOR del av mitt och mina systrars liv! :p

                                                          

Av Tre Systrar - 17 januari 2012 19:49

Mitt första inlägg dårrå! *stolt* Nejmen jaha, jag sitter här i min ensamhet och har just åkt hem från Isa...

 

                                                                               Klicka ba på bilden över!   

                                                    

Av Tre Systrar - 17 januari 2012 18:54

SHULÖÖ!

Detta e vårt första inlägg, jag (Isa), Carro o Ellis ska försöka skriva så ofta som möjligt, och få det här till en Okej blogg :) Hah..

som sagt första inlägget så mobba oss inte.. :P 

Idag har vi haft skola som alla andra normala snorungar.

   Vi hade matte, svenska, idrott, musik o klassmöte. 

På idrotten hände en liten incident (stavning), när vi skulle gömma oss för dom andra i vår klass , ställde vi oss i duschen

( med ytterkläder på oss) o så råkade vi luta oss för mycke mot knappen till duschen o då så

får vi massor av vatten på oss ,,.. SMARTA! Men aa , så kan de gå  ! ;D 

Tidigare månad - Senare månad

Om bloggen!


Heey ! Vi är tre tjejer som går i 6:an i samma klass , Vi har bara kännt varandra i ett halvår men de känns som mycke längre ! Vi kommer skriva om vårt liv, motgångar o framgångar o massa mer.. :)

Fråga oss

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards