tresystrar

Alla inlägg under januari 2012

Av Tre Systrar - 24 januari 2012 19:20

Överdrivet  lång rubrik ( ja vet ) ;D<3

Hhahahha , jaa  så nu sitter ja här med my guitar o klinkar lite ( e nt så bra haha men försöker lära mig ) ;D

I alla fall på Lördag fyller jag år o tänkte visa er lite vad ja önskar mig !






    

 


 

 


De o lite andra saker :D<33 hope i get it !

    


Av Tre Systrar - 24 januari 2012 18:44

                       

                       HHAAHHAAH men allt är så jävla sant ju??? 

                                                       

Av Tre Systrar - 24 januari 2012 16:59

Hemma från skolan nu, åkte hem direkt men det tog lång tid av nån anledning... ;o Sitter här nu iallafall, idag har vart en vanlig dag. Var bara sjukt trött, kunde inte sova inatt, jätte ont i huvet o grejjer. Ska nog ringa hjärtat (Karin) nu, vi har en del att prata om... Men Faaaaaan va kul, längtar till på fredag, ska slagga hos min bästis Emy och Tea är med såklart... Kommer bli GALET! 

 

                      Bild från igår påväg hem från träningen...

Av Tre Systrar - 24 januari 2012 16:28

Idag har de vart vanlig skoldag som vanligt ;)) o de va alltså tråkigt ,, hahah nejmen de e alltid kul  träffa alla elr ja, vissa.. 

Ellis va nt i skolan idag för hon har brutit svanskotan !! Så jaa ,, KRYA älskl <3 Om ni undrar

varför Ellis nt gör så mycke inlägg e de för att hon nt har hunnit, erl va de nu va ;D<33 

Men men, ja o carro gick hem till mig efter skolan fast hon stanna nt så länge men i alla fall 

här kommer 2 bilder ;))<3   

haha jaaa.. ;)<3 Nu ska ja göra lite läxor som vanligt ;p haha pussss !


 

Av Tre Systrar - 23 januari 2012 18:50

Heej! 

Ber om ursäkt för dålig update ;P<3 har haft mycke läxor o allt 

Men i alla fall, idag vaknade ja typ en kvart innan skolan började. Så ja fick panik o rusade upp ur sängen o allt, de bra va att ja blev typ bah 4 min försenad så ja e rätt stolt nu ,. hahah nejmen aahh.. 

Just nu ska ja göra läxorna o lyssna på music , SKITKUL ;// ( asså läxorna ;P) 

 tänkte faktiskt bjussa på lite låttips också :)

Good Feeling - Bingo Players Remix

Rattle - Original Mix  (Bingo Players)

The one that got away (Acoustic) Katy Perry 

Tröjan du hatar - Norlie & KKV

Loud Pipes - Ratatat

Ass Back Home - Gym Class Heroes 

<3





Av Tre Systrar - 22 januari 2012 21:01

Åh min herre, vafan ärre med mig, jag längtar till en måndag? Jag är ju störd. Nejmen jag längtar efter alla jue... :c Sen längtar jag till på torsdag då jag kanske ska gå på Style by tyras event... Ajja får se om jag lyckas släpa med mig nån!   Men puss, nu ska jag göra chai och FUCK U som klagar på att ni tror att mitt liv hänger på chai latte.

                                                      Grekland... Take me back.   

Av Tre Systrar - 22 januari 2012 19:25

Tjao bloggish.. Jaha, idag har jag gjort typ inget, eller ja, jag blev väckt vid tio och somnade om till klockan ett. Sen gick jag upp och gjorde tårta. Sen kom släkt och jag fick lite grejjer... Min lillebror fick en tv, fett med avis jag är nurrå? Haha nejmen jag vet att jag aldrig kommer kolla på den om jag fick en, hade en förut ju. Dator is my thiing you know?   Nu ska jag tarre lugnt och lyssna på lite musik... 

                                                                                     Sommar.

Av Tre Systrar - 22 januari 2012 15:11

Just nu sitter ja här o sjunger lite på " The one that got away"  

Idag har ja nt gjort så mycke, har typ bah vart hemma o softat ;) en hemmadag helt enkelt !

Snart ska ja nog se en film elr nått , på sistone har ja blivit lite film galen så ja tänkte tipsa om lite filmer här :)

 




      


     



       



        


       

    

     Så de va några :D hoppas ni gillar dom !      

Om bloggen!


Heey ! Vi är tre tjejer som går i 6:an i samma klass , Vi har bara kännt varandra i ett halvår men de känns som mycke längre ! Vi kommer skriva om vårt liv, motgångar o framgångar o massa mer.. :)

Fråga oss

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards