tresystrar

Alla inlägg under januari 2012

Av Tre Systrar - 30 januari 2012 21:46

Sitter här o försöker spela You´re beautiful med James Blunt , väldigt fin låt 

Men antagligen gör jag så att den blir mindre fin haha  .,,, går sådäär, men i alla fall , imorn e de skola då igen.. Åhhghaabgaghö 

Så känner ja för de ;)) De ända som e bra e att ja har sovmorgon till typ nio så aa ;D

  men tror ja ska lägga mig nu snart ändå , så puss o gonatt på er ! 


 

<3

Av Tre Systrar - 30 januari 2012 17:54

My parents e på föreldramöte i skolan, så nu sitter ja här o

 tänkte visa vad jag använder för smink mest <3

 

Maybelline New York mascara One By One( satin black ) (röd med svart text) 

från Kicks för 109 kr 


Maybelline New York mascara One By One (röd med blå text) 

från Kicks för 109 kr 


L´ORÉAL Paris Foundation 

Kan man hitta på Åhlens men den e inte så ny så ,..


Maybelinne New York Master Precise Eyeliner 

från Kicks för 85 kr


Isadora läppstift (Jelly Kiss) från Kicks för 119 kr


Nivea läppsyl ( Pearly shine ) från Kicks för 32 kr 


Vanligt läppglans från H&M för bara tio kronor (ligger ner )


Eyeliner från en tidning(liggande) 


Mascara från en tidning ( svart avlång ) 

Av Tre Systrar - 30 januari 2012 16:58

 

 

 

Allt dehära är från Gina... GE MIG! <3

 

Och det här fina. Haha jag sa ju att jag var ajfånfixerad!?   

Av Tre Systrar - 30 januari 2012 16:22

Klickade hem skal till min nye bästee vän (som kommer om två dagar;)) igår... Här är ett av dom:

Det rosa såklart!   Nejmen det var väl lite gulligt sådär... <3   

Av Tre Systrar - 30 januari 2012 15:38

Ligger nu i min säng och gör ingenting... Kom hem för ett tag sen och då körde jag lite radiostyrd ferrari som pappa hade köpt. Jaha det var ju ett nödvändigt köp...? Kollar runt på lite bloggar nu iallafall. Ikväll blir det träning skulle jag tro! :D Okej men jag har inget att skriva om direkt såe.. Eller JO! Tresystrar kanske inom kort flyttar till Blogg.se! Beror på om nån har lust att göra en design till oss dårrå...   

Puss

 

Nån annan än jag som älskar när man äppnar en ny flik? Det ser så lyxigt ut typ... Eh antagligen är jag forever alone. ;s 

Av Tre Systrar - 29 januari 2012 20:03

Nu sitter jag här i min ensamhet ,.. Hhahha nej men, ja har nu precis lagt en 

ansiktsmask o de svider som fan ,.. anledningen att de svider är att för någon dag sen började de 

klia skitmycke i mitt face, så då har ja ju börjat klia så de svider vaarje gång man nuddar, jaaapp.. 

Men nu ska ja göra lite läxa ;/ herrrå ! 


snygg man e asså ! ;D

Av Tre Systrar - 29 januari 2012 10:31

Nu ska jag in till stan med mamsen, vi ska leta mobilskal... Ja, det var mammas telefon som kom igår... -.- Ska färga håret ikväll också, om jag hinner. HOPPAS jag hinner. SÅHÄÄR trött på min hårfärg. Nu ska jag droga te och fonky fresh.

Puss

   

                                                                              Saknar er som FAN!       

   

Av Tre Systrar - 29 januari 2012 00:31

Jag vet att det är gammalt och allt det där, men jag är kär. I wordfeud. Gonatt, jag ska upp nio imorrn. 

Om bloggen!


Heey ! Vi är tre tjejer som går i 6:an i samma klass , Vi har bara kännt varandra i ett halvår men de känns som mycke längre ! Vi kommer skriva om vårt liv, motgångar o framgångar o massa mer.. :)

Fråga oss

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards